Νέα

Kallist Cosmetics: Τα ελληνικά καλλυντικά που έχουν «σπάσει τα ταμεία»

Η εταιρεία ξεκίνησε διαδικτυακά από το μηδέν και έφτασε να είναι από τις πιο κερδοφόρες, με καινοτόμα προϊόντα που λάτρεψαν γυναίκες και άντρες παγκοσμίως.

Δούλεψε ως μοντέλο παιδιόθεν. Μετά ξεκίνησε μια εταιρεία διοργάνωσης εκδηλώσεων και αργότερα εργάστηκε ως επιτυχημένος σεφ. Αυτό που τον κέρδισε όμως ήταν αυτό που αγαπούσε πάντα. Τα καλά καλλυντικά. Αυτά που, όχι μόνο υπόσχονται αποτελέσματα, αλλά επιβεβαιώνουν την υπόσχεση.

Γι’ αυτό ο Γιώργος Πρόιος αποφάσισε να μπει στον δύσκολο χώρο του «επιχειρείν» βάζοντας έναν στόχο: να φτιάξει τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς με αυθεντικά φυσικά υλικά που φέρνουν αποτέλεσμα από τις πρώτες μέρες της χρήσης. Και το πέτυχε.

Η ιδέα γεννήθηκε ξαφνικά το 2015, στην καρδιά της οικονομικής κρίσης. Ο Γιώργος Πρόΐος, αφού είχε ιδρύσει από το 2011 με τον αδελφό του Γιάννη -μελισσοκόμο στο επάγγελμα- τη μελισσοκομική εταιρεία «Μέγας Αλέξανδρος Μακεδονική Μελισσοκομική», αποφάσισε τέσσερα χρόνια μετά να δημιουργήσει ένα brand κοσμετολογίας που ως πρώτη ύλη θα είχε το πρώτης ποιότητας μέλι που παρήγαγε και συστατικά από την ελληνική φύση. Το όνομά του, εμπνευσμένο από «το όνομα της ομορφότερης» (αρχαία ονομασία της Σαντορίνης), Καλλίστη. Κι έτσι ήρθε η Kallist. Η Kallist Cosmetics.

«Ως πρώην μοντέλο, χρησιμοποιώ πάρα πολύ τα καλλυντικά, έτσι προέκυψε στην πραγματικότητα και η ιδέα. Ηθελα να μπω στον κόσμο της επιχείρησης αλλά δεν θα το έκανα με ένα αντικείμενο που δεν αγαπώ, δεν θα ασχολιόμουν με κάτι που δεν θα μου άρεσε αληθινά. Πάντα αγόραζα καλλυντικά απ’ όλες τις εταιρείες -και από την Ελλάδα και από το εξωτερικό- και έτσι αποφάσισα να καθίσω να μάθω πώς φτιάχνεται αυτό που αγαπώ και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο.

 

“Άρχισα να παρακολουθώ σεμινάρια για να μάθω πώς φτιάχνονται. Εχω διαβάσει πολύ, έχω ταξιδέψει σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες για να δω εκεί τι κάνουν.Εχω εμβαθύνει και ψάχνω να βρω καινοτόμα συστατικά και προϊόντα που να έχουν αποτέλεσμα. Εδώ στην Kallist μάς ενδιαφέρει πάρα πολύ το αποτέλεσμα. Δεν σου κρύβω ότι αν δω ένα αρνητικό σχόλιο στα σόσιαλ μίντια στεναχωριέμαι πάρα πολύ. Γι’ αυτό δίνω το δικαίωμα στον καταναλωτή να επιστρέψει το προϊόν αν δεν μείνει ευχαριστημένος ακόμη και ένα χρόνο μετά” λέει ο ιδρυτής της εταιρείας Γιώργος Πρόιος.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kallist Cosmetics (@kallistcosmetics)

Η ιστορία

«Τα πρώτα προϊόντα μας ήταν κηραλοιφές, αλλά σύντομα πήρα το ρίσκο να βάλω στην αγορά και καλλυντικά με κάνναβη. Ηταν πρωτοποριακό για την εποχή, αλλά ήμουν σίγουρος ότι αφού ξεκίνησα κάτι που πίστευα πολύ θα πετύχαινε». Πράγματι. Τα καλλυντικά Kallist cosmetics μπήκαν πάρα πολύ γρήγορα στις καρδιές γυναικών και αντρών που παρήγγελλαν κάτι και λίγες μέρες παρήγγελλαν ξανά.

«Εβλεπαν αποτέλεσμα κι έγιναν πρώτα στις πωλήσεις αμέσως. Δεν είναι τυχαίο όμως αυτό. Τα συστατικά που χρησιμοποιούμε δεν είναι μόνο κορυφαίας ποιότητας, αλλά η ποσότητα που εμπεριέχεται από αυτά είναι πολύ υψηλή».

Ο Γιώργος Πρόΐος δηλώνει με περηφάνεια ότι η προσωπική του και κατ’ επέκτασιν η φιλοσοφία της εταιρείας δεν είναι μόνον η παρασκευή καλλυντικών από φυσικά συστατικά -κάτι που μπορούμε να βρούμε και αλλού- αλλά το γεγονός πως ο,τιδήποτε παράγεται στα εργαστήρια της Kallist περιέχουν τη μεγαλύτερη δυνατή περιεκτικότητα σε αυτά τα πολύτιμα συστατικά από τη φύση που κάνουν τα προϊόντα ισχυρά, αξιόπιστα και απολύτως αποτελεσματικά.

Η Kallist έχει σήμερα δικό της εργαστήριο πιστοποιημένο από τον ΕΟΦ με και πολλά ISO, όπου εργάζονται με μεράκι άνθρωποι πολύ καλά διαλεγμένοι. «Φρόντισα να έχω εξαρχής πολύ καλούς συνεργάτες, ειδικούς στον τομέα αυτόν, όπως η αισθητικός Ρούλα Γεωργιάδου, πρώην διευθύντρια της Estee Lauder και εξαιρετικοί χημικοί».

Οι καινοτομίες της Kallist

Ως εταιρεία που βασίζεται στα φυσικά προϊόντα θέλει να καινοτομεί. Το euphoria για παράδειγμα, το προϊόν, που δεν υπάρχει πελάτης που το δοκίμασε και δεν συνέχισε να το αγοράζει σταθερά είναι φτιαγμένο από μέλι ακακίας, 10 γρ. βασιλικό πολτό και πρόπολη. Τα προϊόντα από μέλι και τα παράγωγά του είναι η σταθερή αξία της εταιρείας που βασίζεται στη γνώση του μελισσοκόμου αδελφού του.

 

 

«Ξέρεις πόσα σκευάσματα κυκλοφορούν στην αγορά που λένε ότι περιέχουν 10 γραμμάρια από βασιλικό πολτό και στην πραγματικότητα έχουν ένα; Εχω ακούσει πολλά έκτροπα στην αγορά, κάποιοι βάζουν μικρές ποσότητες και τα πουλάνε για μοναδικά. Επίσης, υπάρχουν πολλές εταιρείες που μπορεί να φαίνονται ελληνικές αλλά τα προϊόντα τους έρχονται από την Κίνα. Ακόμη και ο βασιλικός πολτός που πωλείται είναι φερμένος από το εξωτερικό, κυρίως από τη Γαλλία. Τα δικά μας είναι ελληνικά και ολοκάθαρα. Το πιστοποιεί άλλωστε και το εργαστήριο χημείας του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης».

Άλλη καινοτομία είναι το πάντρεμα της μαστίχας Χίου με τον κρόκο Κοζάνης.Και… last but not least η σειρά Collagen Lift που περιέχει αποκλειστικά φυτικό κολλαγόνο από ακακία -και όχι από ψάρι ή χοιρινό που περιέχεται σε άλλα πολυδιαφημισμένα προϊόντα της αγοράς.

 

«Αυτό είναι και το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. Και γι’ αυτό επίσης δεν μας ενδιαφέρει το κόστος. Ό, τι φτάνει στα χέρια των πελατών μας είναι αυθεντικό, φυσικό και περιέχει ακριβώς την ποσότητα των υλικών που αναγράφεται στην ταμπέλα του».

Η φαρέτρα της η Kallist έχει και τη σειρά με το όνομα του γνωστού σχεδιαστή Μάκης Τσέλιου «ο οποίος είναι αυστηρός και δοκιμάζει πολύ προσεκτικά μέχρι να συμφωνήσει να δώσει το όνομά του στις κρέμες μας», διευκρινίζει ο Γιώργος Πρόιος.

 

Εμπορικό «άνοιγμα» σε Ευρώπη και Ασία

Η Kallist Cosmetics ξεκίνησε από το μηδέν. «Για την ακρίβεια κάτω από το μηδέν, με δανεικά 600 ευρώ που πήρα από τη μητέρα μου. Ξεκινήσαμε και συνεχίζουμε τις πωλήσεις μόνο μέσω ίντερνετ και διαφήμιση στα social media», μας λέει ο κ. Πρόιος.

Σήμερα, εννέα χρόνια μετά το ντεμπούτο της στην αγορά, η Kallist έχει φτάσει στο σημείο να κάνει εξαγωγές όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και στην Ασία. Οι παραγγελίες είναι αμέτρητες καθημερινώς. Διαδικτυακά αποκλειστικώς. Και όλα αυτά, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δεν ασχολείται με τη χονδρική πώληση και δεν έχει παρουσία στις εκθέσεις.

Φέτος, θραύση έκαναν τα λάδια μαυρίσματος, το λάδι για την εξισορρόπηση των chakras με το υπέροχο άρωμα, οι κρέμες σώματος που καλύπτουν τα σημάδια και μπορείς να φοράς άνετα την καλοκαιρινή σου ενδυμασία χωρίς το άγχος ότι θα φανούν οι ατέλειες στο δέρμα σου, αλλά και τα serum ματιών. Και όχι μόνο. 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kallist Cosmetics (@kallistcosmetics)

Στα σχέδια της εταιρείας -που ξεκίνησε από το τίποτα και κατάφερε να γίνει μία από τις πιο κερδοφόρες εταιρείες, αυξάνοντας τον τζίρο της κάθε χρόνο, από το 2015 ως σήμερα, κατά 35%-  είναι η δημιουργία δύο φυσικών καταστημάτων, ένα στην Αθήνα και ένα στη Θεσσαλονίκη. Κι όσον αφορά τα προϊόντα της, ο επόμενος στόχος είναι τα συμπληρώματα διατροφής.

«Με ρωτάς να περίμενα αυτή την τεράστια επιτυχία; Ναι, την περίμενα γιατί το αγαπάω πολύ αυτό που κάνω και το ονειρευόμουν με όλο μου το ”είναι”. Ο,τι αγαπάς και ονειρεύεσαι δεν γίνεται να μην το πετύχεις. Χρειάζεται πολλή δουλειά, αλλά δουλεύω πολύ, έχω αφοσιωθεί σε αυτό που κάνω και τα κατάφερα. Ο στόχος ήταν να με μάθει ο κόσμος να πάω καλά. Και συνέβη».

 

Πηγή: Business Voice

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *