Κορονοϊός: 7 tips υγείας

Κορονοϊός: 7 συμβουλές για να παραμείνετε υγιείς κατά τη διάρκεια πανδημίας COVID-19

Κορονοϊός: 7 συμβουλές για να παραμείνετε υγιείς κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

Σπίτι και κορονοϊός
Το ξέσπασμα του COVID-19 έχει επηρεάσει τη ζωή μας με πολλούς τρόπους. Με τις τακτικές αλλαγές που συμβαίνουν, είναι απολύτως φυσιολογικό να αισθάνεστε συγκλονισμένοι, ανήσυχοι και αγχωμένοι. Ακολουθώντας τις κυβερνητικές συμβουλές, όλοι ενθαρρύνουμε την παραμονή στο σπίτι για να εξομαλύνουμε την αρνητική πορεία της κατάστασης. Οι κοινωνικές αποστάσεις και τα αυστηρά μέτρα υγιεινής ενισχύονται για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της εξάπλωσης του COVID-19.

Είναι ζωτικής σημασίας να ασκείται κοινωνική αποστασιοποίηση και απομόνωση. Αυτό όμως μπορεί να οδηγήσει σε κοινωνική μοναξιά, καθώς η αλληλεπίδραση πρόσωπο με πρόσωπο έχει περιοριστεί σημαντικά τον τελευταίο καιρό. Είμαστε κοινωνικά όντα. Ως εκ τούτου, η μοναξιά και η θλίψη μπορούν να κάνουν την εμφάνισή τους και να έχουμε κι άλλα προβλήματα εκτός του COVID-19.

Είναι πιο σημαντικό τώρα από ποτέ να φροντίζετε την ψυχική σας υγεία και ευεξία σε δύσκολες στιγμές όπως αυτές. Μοιραζόμαστε τις κορυφαίες συμβουλές μας για να σας βοηθήσουμε να παραμείνετε υγιείς, χαρούμενοι και ενωμένοι κατά τη διάρκεια της απομόνωσης.

Εξασκηθείτε με την προσοχή

Το να προσέχετε τι κάνετε και να είστε ενεργοί την παρούσα στιγμή θα σας βοηθήσει να καλλιεργήσετε την αίσθηση της ύπαρξής σας. Η πρακτική της προσοχής έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην αντιμετώπιση του άγχους, του στρες και της μοναξιάς.

Η εξάσκηση της προσοχής δεν πρέπει να είναι περίπλοκη ή εντατική. Μπορείτε να ενσωματώσετε την προσοχή σε ό, τι κάνετε. Εξασκηθείτε στην προσοχή της διατροφής, αφιερώνοντας χρόνο στο να πάρετε τα γεύματά σας χωρίς κανένα περισπασμό, καθίστε σωστά για να φάτε και να απολαύσετε τα γεύματά σας.

Πρακτική της προσεκτικής αναπνοής μπορεί να σας ωφελήσει μακροπρόθεσμα. Αναπνεύστε αργά και επεκτείνετε τις αναπνοές σας όταν εκπνέετε μπορεί να σας βοηθήσει να ηρεμήσετε το παρασυμπαθητικό νευρικό σας σύστημα και να καλλιεργήσετε μια αίσθηση εσωτερικής γαλήνης. Παρατηρήστε πώς αναπνέετε λίγο πιο γρήγορα όταν είστε νευρικοί. Προσπαθήστε να επιβραδύνετε την αναπνοή σας και μετρήστε την αναπνοή σας από ένα έως πέντε για να ηρεμήσετε το μυαλό σας.

Εξασκήστε προσεκτική σκέψη για να αντιμετωπίσετε αρνητικά συναισθήματα. Όταν τα συναισθήματά σας αυξάνονται και ξεφεύγουν από τον έλεγχο, αναγνωρίστε τα χωρίς αντίδραση. Αφιερώστε το χρόνο σας για να εκφράσετε τα συναισθήματά σας μέσω περιοδικών, ζωγραφικής ή συνομιλίας με άλλους, εάν χρειάζεστε βοήθεια.

Κάντε μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή

www.megasalexandros.com,gr

Η διατήρηση μιας υγιεινής διατροφής μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας συστήματος για την καταπολέμηση του COVID-19. Συμπεριλάβετε πολλά φρούτα και λαχανικά, υγιή λίπη, δημητριακά ολικής αλέσεως και υγιεινή πρωτεΐνη στην καθημερινή σας διατροφή. Μην ξεχάσετε να κρατήσετε τον εαυτό σας ενυδατωμένο καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας και να αποφύγετε την υπερβολική λήψη καφεΐνης από καφέ ή μαύρο τσάι. Επιλέξτε τσάι από βότανα, όπως τσάι μέντας για βοήθεια στην πέψη, τσάι χαμομηλιού για να κοιμηθείτε καλύτερα. Καλό είναι να ενισχύσετε τον οργανισμό με κάποιο φυτικό θαυματουργό προϊόν, όπως ο βασιλικός πολτός, η πρόπολη ή το ελιξίριο υγείας .

Μείνετε ενεργός

Το να παραμένουμε “ενεργοί” μπορεί να είναι τόσο απλό, όσο η βόλτα στην αυλή σας, η κηπουρική, ο καθαρισμός του σπιτιού σας, το πλέξιμο και το μαγείρεμα. Κρατήστε το σώμα σας ευέλικτο τεντώνοντας ή κάνοντας γιόγκα το πρώτο πράγμα το πρωί όταν ξυπνάτε. Η καθημερινή ρουτίνα είναι σημαντική για να παραμείνετε δραστήριοι, δυνατοί και υγιείς κατά τη διάρκεια της απομόνωσης.

Διασκεδάστε

Είναι πολύ σημαντικό να διατηρείτε τον εαυτό σας απασχολημένο και ψυχαγωγημένο κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού. Η μουσική, ο χορός, η παρακολούθηση των αγαπημένων σας σειρών και ταινιών στο Netflix, τα επιτραπέζια, τα παζλ, η γυμναστική, η εγγραφή σε διαδικτυακά μαθήματα και η εκμάθηση μιας νέας δεξιότητας είναι μερικές ιδέες που μπορείτε να δοκιμάσετε. 

Μείνε συνδεδεμένος

Αφιερώστε αυτό το χρόνο για να συνδεθείτε ξανά με τους φίλους και τις οικογένειές σας κατά την απομόνωση. Μπορείτε να μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε τη νέα τεχνολογία για να διατηρείτε επαφή με τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Εφαρμογές όπως το Zoom ή το Skype σάς επιτρέπουν να καλείτε και να συνδέεστε με άλλους οποτεδήποτε της ημέρας. Εάν είστε ενεργός στο Facebook, χρησιμοποιήστε το Messenger για να συνομιλήσετε ή να παίξετε παιχνίδια με τους φίλους σας. Αφιερώστε χρόνο για να γράψετε μια καλή παλιομοδίτικη επιστολή στον καλύτερό σας φίλο που δεν έχετε συνδεθεί εδώ και χρόνια.

Μείνετε ενημερωμένοι με τις σωστές πληροφορίες

Σε αβέβαιες στιγμές όπως αυτές, μπορεί να νιώσετε μία υπερφόρτωση, με αποτέλεσμα stress και άγχος. Η σωστή ενημέρωση από αξιόπιστες πηγές είναι το κλειδί. Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το COVID-19, επισκεφθείτε τη σελίδα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας

Συνδεθείτε με έναν πόρο ψυχικής υγείας

Αυτή είναι μια δύσκολη και ανησυχητική στιγμή και αν χρειάζεστε υποστήριξη ψυχικής υγείας μπορείτε να καλέσετε στην

Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306 για τον κορονοϊό.
  1. Παροχή ψυχολογικής στήριξης: 24ωρη λειτουργία.
  2. Παροχή ψυχιατρικής βοήθειας σε πάσχοντες από ψυχικό νόσημα: λειτουργία από 08.00 έως 20.00.