Άσκηση στο σπίτι: Πώς να παραμείνετε σε φόρμα κατά την καραντίνα

Η άσκηση σε τακτική βάση συνοδεύεται από πολλά οφέλη όσον αφορά τη σωματική και ψυχική υγεία. Η άσκηση μπορεί να ενισχύσει τη διάθεσή σας και να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Η συνεπής άσκηση μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος και τρόπο ζωής, να ανακουφίσετε το άγχος και να μειώσετε τον κίνδυνο χρόνιων παθήσεων, όπως ο διαβήτης τύπου 2. 

Με τα γυμναστήρια κλειστά λόγω της επιδημίας COVID-19, μπορεί να γίνει ιδιαίτερα δύσκολο να διατηρηθεί ένας υγιής και ενεργός τρόπος ζωής. Εδώ σας παραθέτουμε μερικές οδηγίες για την άσκηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 και τρόπους για να κάνετε την καθημερινή σας ρουτίνα πιο ενεργή!

Ποια άσκηση είναι καλύτερη για εσάς; 

Σε γενικές γραμμές, οι υγιείς ενήλικες πρέπει να στοχεύουν στην άσκηση 30 λεπτών την ημέρα. Το Υπουργείο Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών συνιστά αυτές τις οδηγίες άσκησης:

Αεροβική δραστηριότητα:

150 λεπτά μέτριας αερόβιας δραστηριότητας είναι ευεργετική για την υγεία σας. Οι οδηγίες προτείνουν τη συχνή άσκηση τέτοιου είδους 2-3 φορές την εβδομάδα. Η δραστηριότητα για ακόμη και μικρότερο χρονικό διάστημα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας είναι επίσης ωφέλιμη. Η αεροβική άσκηση δεν είναι μόνο το τρέξιμο, αλλά περιλαμβάνει ποδηλασία, περπάτημα, κολύμπι, χορό και kickboxing. Μην ξεχνάτε να κάνετε διατάσεις! 

Προπόνηση δύναμης:

Συνιστάται να ασκείτε όλες τις μυϊκές ομάδες τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Ένα μόνο σετ κάθε άσκησης είναι ευεργετικό. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε ένα βάρος ή επίπεδο αντίστασης αρκετά βαρύ για να κουράσετε τους μυς σας μετά από περίπου 12 έως 15 επαναλήψεις.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε υποκείμενες καταστάσεις ή γενικά οποιεσδήποτε συνθήκες υγείας, φροντίστε να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν επιχειρήσετε οποιαδήποτε άσκηση. 

Δωρεάν διαδικτυακά προγράμματα άσκησης 

Τα μαθήματα άσκησης που προσφέρονται μέσω διαδικτυακών πλατφορμών. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παραμείνετε στον στόχο σας, να διατηρήσετε μια ρουτίνα και να δοκιμάσετε νέες προπονήσεις!

Σηκωθείτε πάνω!

Μειώστε τον καθιστικό χρόνο σας όρθιος όποτε είναι εφικτό, χωρίς απαραίτητα αυτό να περιλαμβάνει άσκηση. Σε ιδανική περίπτωση, στοχεύστε στη διακοπή του καθίσματος και του ξαπλώματος κάθε 30 λεπτά. Εξετάστε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε ένα μόνιμο γραφείο σε ύψωμα, χρησιμοποιώντας ένα ψηλό τραπέζι ή στοιβάζοντας έναν σωρό από βιβλία ή άλλα υλικά, για να συνεχίσετε να εργάζεστε ενώ στέκεστε. Κατά τη διάρκεια του καθιστικού ελεύθερου χρόνου, δώστε προτεραιότητα σε εποικοδομητικές δραστηριότητες, όπως ανάγνωση, επιτραπέζια παιχνίδια και παζλ.

Χαλαρώστε.

Ο διαλογισμός και οι βαθιές αναπνοές μπορούν να σας βοηθήσουν να παραμείνετε ήρεμοι. Χρησιμοποιήστε τεχνικές yoga, ακούστε χαλαρωτική μουσική, διαβάστε όμορφα βιβλία.

Διατροφή.

Για βέλτιστη υγεία, είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε να τρώτε υγιεινά και να παραμένετε ενυδατωμένοι. Συνιστούμε πόσιμο νερό αντί ποτών με ζάχαρη ή υποκατάστατα. Περιορίστε ή αποφύγετε τα αλκοολούχα ποτά. Ειδικά εάν είστε νέοι, έγκυες και λεχώνες ή εάν ανήκετε σε ευπαθή ομάδα. Αποφύγετε αυστηρά το αλκοόλ! Υιοθετήστε άφθονα φρούτα και λαχανικά εποχής στη διατροφή σας και περιορίστε την πρόσληψη αλατιού, ζάχαρης και λίπους.

BONUS SUPER TIP:

Ένας εύκολος τρόπος, όχι μόνο για να συντηρήσετε το σώμα σας στην καραντίνα, αλλά και για να βγείτε από το σπίτι ακόμη πιο εντυπωσιακοί: Είναι να χρησιμοποιείτε καθημερινά κρέμες ενυδάτωσης και σύσφιξης με αντικυτταριτιδικές ιδιότητες! Προτιμήστε κρέμες και λάδια σώματος από φυτικά υλικά για να συντηρήσετε και την υγεία του δέρματός σας. Μην ξεχνάτε ότι ακόμη και στο σπίτι είναι πολύ σημαντικό να μένουμε όμορφοι και να δείχνουμε λαμπεροί! Εντυπωσιάστε!

Εντυπωσιάστε! Collagen Lift Golden Cacao