Coronavirus: 7 health tips

Coronavirus: 7 Tips to Stay Healthy During a COVID-19 Pandemic

Coronavirus: 7 tips to stay healthy during the COVID-19 pandemic.

Home and coronavirus
Το ξέσπασμα του COVID-19 έχει επηρεάσει τη ζωή μας με πολλούς τρόπους. Με τις τακτικές αλλαγές που συμβαίνουν, είναι απολύτως φυσιολογικό να αισθάνεστε συγκλονισμένοι, ανήσυχοι και αγχωμένοι. Ακολουθώντας τις κυβερνητικές συμβουλές, όλοι ενθαρρύνουμε την παραμονή στο σπίτι για να εξομαλύνουμε την αρνητική πορεία της κατάστασης. Οι κοινωνικές αποστάσεις και τα αυστηρά μέτρα υγιεινής ενισχύονται για να βοηθήσουν στην καταπολέμηση της εξάπλωσης του COVID-19.

Είναι ζωτικής σημασίας να ασκείται κοινωνική αποστασιοποίηση και απομόνωση. Αυτό όμως μπορεί να οδηγήσει σε κοινωνική μοναξιά, καθώς η αλληλεπίδραση πρόσωπο με πρόσωπο έχει περιοριστεί σημαντικά τον τελευταίο καιρό. Είμαστε κοινωνικά όντα. Ως εκ τούτου, η μοναξιά και η θλίψη μπορούν να κάνουν την εμφάνισή τους και να έχουμε κι άλλα προβλήματα εκτός του COVID-19.

Είναι πιο σημαντικό τώρα από ποτέ να φροντίζετε την ψυχική σας υγεία και ευεξία σε δύσκολες στιγμές όπως αυτές. Μοιραζόμαστε τις κορυφαίες συμβουλές μας για να σας βοηθήσουμε να παραμείνετε υγιείς, χαρούμενοι και ενωμένοι κατά τη διάρκεια της απομόνωσης.

Practice with the caution

Το να προσέχετε τι κάνετε και να είστε ενεργοί την παρούσα στιγμή θα σας βοηθήσει να καλλιεργήσετε την αίσθηση της ύπαρξής σας. Η πρακτική της προσοχής έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην αντιμετώπιση του άγχους, του στρες και της μοναξιάς.

Η εξάσκηση της προσοχής δεν πρέπει να είναι περίπλοκη ή εντατική. Μπορείτε να ενσωματώσετε την προσοχή σε ό, τι κάνετε. Εξασκηθείτε στην προσοχή της διατροφής, αφιερώνοντας χρόνο στο να πάρετε τα γεύματά σας χωρίς κανένα περισπασμό, καθίστε σωστά για να φάτε και να απολαύσετε τα γεύματά σας.

Πρακτική της προσεκτικής αναπνοής μπορεί να σας ωφελήσει μακροπρόθεσμα. Αναπνεύστε αργά και επεκτείνετε τις αναπνοές σας όταν εκπνέετε μπορεί να σας βοηθήσει να ηρεμήσετε το παρασυμπαθητικό νευρικό σας σύστημα και να καλλιεργήσετε μια αίσθηση εσωτερικής γαλήνης. Παρατηρήστε πώς αναπνέετε λίγο πιο γρήγορα όταν είστε νευρικοί. Προσπαθήστε να επιβραδύνετε την αναπνοή σας και μετρήστε την αναπνοή σας από ένα έως πέντε για να ηρεμήσετε το μυαλό σας.

Practice careful thinking to deal with negative emotions. When your emotions increase and get out of control, recognize them without reaction. Take the time to express your feelings through magazines, painting or chatting with others if you need help.

Eat a healthy and balanced diet

www.megasalexandros.com, gr

Η διατήρηση μιας υγιεινής διατροφής μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας συστήματος για την καταπολέμηση του COVID-19. Συμπεριλάβετε πολλά φρούτα και λαχανικά, υγιή λίπη, δημητριακά ολικής αλέσεως και υγιεινή πρωτεΐνη στην καθημερινή σας διατροφή. Μην ξεχάσετε να κρατήσετε τον εαυτό σας ενυδατωμένο καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας και να αποφύγετε την υπερβολική λήψη καφεΐνης από καφέ ή μαύρο τσάι. Επιλέξτε τσάι από βότανα, όπως τσάι μέντας για βοήθεια στην πέψη, τσάι χαμομηλιού για να κοιμηθείτε καλύτερα. Καλό είναι να ενισχύσετε τον οργανισμό με κάποιο φυτικό θαυματουργό προϊόν, όπως ο Royal jelly, the propolis or the health elixir .

Stay active

Το να παραμένουμε “ενεργοί” μπορεί να είναι τόσο απλό, όσο η βόλτα στην αυλή σας, η κηπουρική, ο καθαρισμός του σπιτιού σας, το πλέξιμο και το μαγείρεμα. Κρατήστε το σώμα σας ευέλικτο τεντώνοντας ή κάνοντας γιόγκα το πρώτο πράγμα το πρωί όταν ξυπνάτε. Η καθημερινή ρουτίνα είναι σημαντική για να παραμείνετε δραστήριοι, δυνατοί και υγιείς κατά τη διάρκεια της απομόνωσης.

Have fun

Είναι πολύ σημαντικό να διατηρείτε τον εαυτό σας απασχολημένο και ψυχαγωγημένο κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού. Η μουσική, ο χορός, η παρακολούθηση των αγαπημένων σας σειρών και ταινιών στο Netflix, τα επιτραπέζια, τα παζλ, η γυμναστική, η εγγραφή σε διαδικτυακά μαθήματα και η εκμάθηση μιας νέας δεξιότητας είναι μερικές ιδέες που μπορείτε να δοκιμάσετε. 

Stay connected

Take this time to reconnect with your friends and family in isolation. You can learn how to use the new technology to stay in touch with your loved ones. Apps like Zoom or Skype let you call and connect with others at any time of the day. If you're active on Facebook, use Messenger to chat or play games with your friends. Take the time to write a good old-fashioned letter to your best friend who has not been connected for years.

Stay up to date with the right information

Σε αβέβαιες στιγμές όπως αυτές, μπορεί να νιώσετε μία υπερφόρτωση, με αποτέλεσμα stress και άγχος. Η σωστή ενημέρωση από αξιόπιστες πηγές είναι το κλειδί. Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το COVID-19, επισκεφθείτε τη σελίδα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας. 

Connect to a mental health resource

This is a difficult and worrying time and if you need mental health support you can call

Psychosocial Support Hotline 10306 for the coronavirus.
  1. Providing psychological support: 24-hour operation.
  2. Provision of psychiatric care to patients with mental illness: operation from 08.00 to 20.00.
en_GB